duminică, 27 iulie 2008

S-a tampit poporu' cu televizoru'!

"-Mami,mami imi dai si mie o ciocolata?
-Poftim,pui mami.Cum se spune?
-Multumesc,fai zdreanto!"

Cam asa e acu'...s-a dus respectu' care il aveam noi pt parinti.
Ma uitam zilele trecute la Super Nany unde un copil(maxim 10 ani)care o injura pe masa mai rau ca la coltu' strazii.De ce?Pentru stimata mama a copilului si-a permis sa-l cheme la masa cand el juca CS.

Si cand ma gandesc acu' as da orice sa fiu iar copil,sa ma intorsc la vremurile dinainte de cosuri,sani,droguri,slujbe,iubiti,moarte si toate gandurile sacaitorare care te fac sa pui intruna la-ndoiala tot ce e in jurul si in sufletul tau.Habar nu aveam ce copilarie minunata traiesc pe vremea cand gandurile mele erau limpezi,pure si adevarate,cand acceptam pe loc orice persoana noua si ea ma accepta pe mine,cand notiunea de ce gandesc alti nic nu exista.

Niciodata n-o sa te apropii de perfectiune mai mult decat in copilarie.

Mi-e mila de copiii care tot ce vor e sa para mai mari decat sunt,se apuca de fumat,de droguri si nic macar nu au buletin..mi-e mila de ei pentru ca nu vor sa isi traiesca ceea mai frumoasa perioada din viata lor.

3 comentarii:

Alexandra spunea...

Si mie imi e dor de perioada aia in care nu aveam nicio grija,nimic.Ma trezeam , ma uitam la desene si ma jucam toata ziua.Plangeam cand luam o nota mica si cand nu imi dadea bani sa-mi iau dulciuri. Dar sufletul nostru va fi mereu tanar,sa incercam macar sa-l pastram asa.:)

Anonim spunea...

Bună Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul ascultawhisper sau un email ascultawhisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

masajerotic Arad spunea...

ce e"nice" mihaela in postarea asta? e foarte trist ce se intampla